Politica de retur
Info client 0746 485 621

0

cos

Politica de retur

Condiții de returnare a produselor
Termenii și conditiile prezentate respecta legislatia în vigoare: Legea 365/2002 privind comertul electronic și Legea 51/2003 pentru aprobarea OUG 34/2014 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanța. Conform Ordonantei Guvernului nr.130 din 2000, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse online, folosind tehnicile de comunicare la distanța:
”Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanța, fără penalitati și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.”

Consumatorul poate returna un produs în 14 zile lucratoare astfel:
- ne informeaza cu privire la intenția de a returna un produs (vezi metode mai jos)
- ambaleaza corespunzător produsul, de preferat în ambalajul original, și introduce în interiorul coletului o copie a facturii
- expediaza coletul la adresa: S.C. AVDO TRADING S.R.L, jud. Bucuresti, str. Patriotilor, nr.3, bloc PM17, sc. 3, et.Parter, ap.112, sect. 3; tel: 0746485621.

Cheltuielile de transport pentru returnare vor fi suportate de catre client.

Daca optezi pentru schimbul cu un alt produs, transportul noului produs catre tine este gratuit!

Ne poți informa cu privire la intenția de a returna un produs astfel:
- completeaza formularul de retur din sectiunea Returnari
- sau acceseaza butonul Returneaza din sectiunea ”Istoricul comenzilor mele” din Contul de Client
- sau trimite un email la adresa contact@avdo.ro

Pentru a fi acceptata returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, cu toate componentele și accesoriile primite la cumparare, cu etichete intacte și fără a prezenta urme de folosire, deteriorare sau uzura. În cazul returnarii unui produs care nu se afla în aceeași stare în care a fost livrat, AVDO TRADING va considera returul nevalid și va fi îndreptățită sa refuze restituirea pretului.
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN al clientului specificat în formularul de retur sau trimis printr-un email la adresa contact@avdo.ro.
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, sau un produs ce prezinta defecte, contactati într-un interval de 24h echipa AVDO TRADING (0746485621/ contact@avdo.ro) pentru a reclama aceasta situație și ne vom asigura ca produsul va fi înlocuit sau vom rambursa contravaloarea acestuia, iar costurile de retur cu transport, in aceasta situatie, vor fi suportate de către AVDO TRADING.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati recepția lor.

Atenție! Nu primim retururi cu ramburs sau prin Posta Romana!
Va rugam sa pastrati nota AWB pana la finalizarea returului!
Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorului fata de clienți nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde niciun fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.